Regulamin
REGULAMIN KORZYSTANIA Z PLATFORMY KURSÓW ORAZ ZAKUPÓW POPRZEZ PLATFORMĘ KURSÓW PROWADZONEJ PRZEZ AKADEMIĘ WELLBEING
Na potrzeby niniejszego Regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Regulamin – niniejszy dokument, dostępny pod adresem kursy.akademiawellbeing.pl
- Akademia Wellbeing – Akademia Wellbeing Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Tadeusza Gajcego 19, 51-143 Wrocław), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru pod numerem: 0000833179, NIP: 895-22-16-303 oraz REGON: 385774097.
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna.
- Strony – Akademia Wellbeing i Kupujący.
- Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 kodeksu cywilnego).
- Platforma kursów – strona internetowa, prowadzona przez Akademię Wellbeing pod adresem internetowym kursy.akademiawellbeing.pl.
- Kurs – zestaw materiałów edukacyjnych online dostępny do kupienia poprzez Platformę kursów, których prawa autorskie należą do Akademii Wellbeing.
- Oferta – zbiór informacji na temat Kursu zawierający w szczególności: opis zawartości, cenę brutto, okres dostępu oraz inne elementy charakteryzujące Kurs.
- Operator Płatności – PayPal, PayU.
- Zamówienie – zamówienie na Kurs złożone przez Kupującego za pośrednictwem Platformy kursów, zgodnie z niniejszym Regulaminem, stanowiące moment zawarcia umowy pomiędzy Akademia Wellbeing a Kupującym.
- Cena – cena brutto Kursu, wyrażona w PLN, umieszczona obok informacji o Kursie, uwzględniająca udostępnienie Kursu w ramach ograniczonej w czasie licencji niewyłącznej.
- Konto kursanta – wirtualne konto, tworzone na Platformie kursów, poprzez które Kupujący uzyskuje dostęp do zakupionych przez siebie Kursów.
- „Cookies” – małe pliki tekstowe wysyłane do komputera Kupującego, w których znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Platformy kursów, w szczególności procesu autoryzacji.
2. Postanowienia ogólne
- Za pośrednictwem Platformy kursów Akademia Wellbeing prowadzi sprzedaż Kursów oraz świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Kupującemu zawarcia ze Akademia Wellbeingm umowy o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Kursów.
- Do dokonania zakupu za pośrednictwem Platformy kursów konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
- dostęp do Internetu,
- przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail,
- brak aktywnego oprogramowania blokującego pliki cookies i/lub reklamy,
- włączona obsługa Javascript,
- W celu korzystania z Kursu konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
- dostęp do Internetu,
- przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail,
- brak aktywnego oprogramowania blokującego pliki cookies i/lub reklamy,
- włączona obsługa Javascript,
- przeglądarka plików .pdf,
- możliwość odtwarzania plików audio,
- możliwość odtwarzania plików wideo,
- Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na Platformie kursów.
3. Prawa własności intelektualnej
- Akademia Wellbeing poucza niniejszym Kupującego, że Kurs stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Akademii Wellbeing.
- Akademia Wellbeing poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie Kursu przez Kupującego, bez zgody Akademii Wellbeing, stanowić będzie naruszenie praw autorskich przysługujących Akademii Wellbeing do Kursu i może skutkować odpowiedzialnością cywilną i/lub karną.
- Nie możesz zawierać treści pobranych z serwisu www.kursy.akademiawellbeing.pl w usłudze, którą tworzysz lub rozpowszechniasz. Akademia Wellbeing zabrania reprodukować, powielać, kopiować, sprzedawać, wynajmować, odsprzedawać lub wykorzystywać do celów komercyjnych dowolną część Kursu, a także kopiować treści na twoją lub inną stronę internetową lub publikację.
- Akademia Wellbeing poucza także Kupującego, że Kupujący zobowiązany jest do korzystania wyłącznie z własnego konta na Platformie kursów, nie wolno mu także udostępniać pod jakimkolwiek tytułem swojego Konta kursanta do używania osobom trzecim.
4. Składanie Zamówienia
- Warunkiem dokonania Zamówienia na Platformie kursów jest prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia, akceptacja postanowień Regulaminu oraz zawartych w Zamówieniu warunków kosztów.
- Zamówienia może dokonać Kupujący, który poda dane wymagane do realizacji Zamówienia.
- Cena Kursu podana w chwili złożenia Zamówienia przez Kupującego jest wiążąca. Cena jest Ceną brutto.
- W przypadku, gdy podane w Zamówieniu dane są niekompletne, Akademia Wellbeing skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt nie będzie możliwy w ciągu 72 godzin od momentu złożenia zamówienia, Akademia Wellbeing ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Zamówienia składane poprzez Platformę kursów można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem przerw technologicznych i prac serwisowych.
- Złożenie Zamówienia przez Kupującego oznacza złożenie, Akademii Wellbeing oferty zakupu zamówionego Kursu.
5. Zakup Kursu
- W celu zakupu Kursu, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
- wybrać interesujący go Kurs/Kursy spośród dostępnych na Platformie kursów,
- dodać kurs do koszyka poprzez przycisk „Zamów” i przejść do podsumowania zamówienia,
- wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia i wybierając sposób płatności. Wybór sposobu płatności ogranicza się do wyboru Operatora Płatności, ponieważ jedyną formą płatności za Kurs jest płatność elektroniczna za pośrednictwem wybranego Operatora Płatności,
- zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia Zamówienia,
- zaakceptować Politykę Prywatności – akceptacja Polityki prywatności wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia Zamówienia,
- kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy”.
- Po kliknięciu w przycisk „Przejdź do kasy”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty Ceny za wybrany uprzednio przez siebie Kurs/Kursy.
- Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący otrzyma potwierdzenie na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. Z tą chwilą umowę o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Kursu uważa się za zawartą między Kupującym a Akademią Wellbeing.
- Na podany w zamówieniu adres e-mail Kupujący może otrzymać dodatkowo fakturę. Dokonując zakupu na Platformie kursów Kupujący automatycznie upoważnia Akademię Wellbeing do wystawienia faktury bez podpisu.
- Kupujący może skorzystać z płatności za Kurs rozłożonej na raty. Wówczas w ramach usługi płatności ratalnych Kupujący ma możliwość zapisania danych karty i zlecenia stałego polecenia zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez Operatora płatności (PayU S.A.). PayU pośrednicząc w dokonaniu płatności udostępnia narzędzie Token (wirtualnych identyfikatorów karty), umożliwiające przypisanie do indywidualnego Klienta unikalnego identyfikatora za pomocą którego Kupujący cyklicznie dokonuje płatności na rzecz Akademii Wellbeing.
- Płatności będą pobierane co 30 dni liczonych od daty pierwszej płatności i przystąpienia do Kursu.
- Tytułem płatności za Kurs Kupujący będzie otrzymywać co miesiąc faktury drogą e-mailową.
- W przypadku braku płatności czyli braku środków na karcie kredytowej dostęp do Kursu zostanie automatycznie zablokowany do czasu uregulowania zaległej płatności.
- W przypadku braku środków na karcie system będzie próbował pobrać środki do tygodnia. Po tym okresie system automatycznie odłączy dostęp do Kursu. Aby kontynuować swoje uczestnictwo w Kursie Kupujący będzie musiał przystąpić do Kursu od nowa.
6. Udostępnienie i korzystanie z Kursu
- Akademia Wellbeing po otrzymaniu płatności prześle Kupującemu informację na podany w zamówieniu adres e-mail, dotyczącą dalszych kroków realizacji zamówionego Kursu m.in. uczestnictwa w szkoleniach online, sesji coachingu online, rejestracji na Platformie kursów. Hasło do Platformy kursów, nie jest znane Akademii Wellbeing i Kupujący ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich, w przypadku stwierdzenia naruszenia bezpieczeństwa Akademia Wellbeing ma prawo do wyłączenia dostępu Kupującemu w systemie.
- Korzystanie z Kursu odbywa się z poziomu Konta kursanta (po dokonaniu rejestracji do Platformy kursów) i wymaga połączenia z Internetem.
- Akademia Wellbeing oświadcza, iż udziela Kupującemu licencji niewyłącznej, uprawniającej do korzystania z Kursu, na czas określony w Ofercie sprzedaży, wyłącznie na użytek własny Kupującego.
- Akademia Wellbeing pozwala Kupującemu na:
- wyświetlanie zawartości Kursu na ekranie urządzenia wykorzystywanego przez Kupującego,
- zapisywanie materiałów innych niż pliki audiowizualne w pamięci trwałej urządzenia,
- drukowanie zawartości dokumentów tekstowych oraz graficznych udostępnionych w ramach Kursu
- Jeśli program Kursu obejmuje sesje coachingowe online, sesje team coachingowe online, szkolenia online czy sesje mentorskie online, wówczas obowiązują dodatkowe zasady uczestnictwa w Kursie:
- a) Każdy Kupujący może wziąć udział w sesji team coachingowej, indywidualnej sesji coachingu, szkolenia online, sesji mentorskiej online.
- b) Decyzja o tym czy podczas ww. sesji czy szkoleń Kupujący ujawnia swój wizerunek należy do Kupującego, który ma prawo skorzystać z avatara, wówczas osoby uczestniczące w szkoleniu czy sesji słyszą go, ale nie widzą.
- c) Kupujący może się zgłosić do indywidualnej sesji coachingowej w dowolnym momencie w sposób wskazany w programie Kursu www.kursy.akademiawellbeing.pl wysyłając wiadomość email.
- d) Akademia Wellbeing zaprosi Kupującego drogą e-mailową do uczestnictwa w indywidualnej sesji coachingowej w danym terminie. Kupujący jest zobowiązany potwierdzić swój udział w indywidualnej sesji coachingowej w umówionym terminie.
- e) W wyniku sytuacji losowych Kupujący ma prawo odwołać swoje uczestnictwo w indywidualnej sesji coachingowej najpóźniej 48 godzin przed umówionym terminem wysyłając e-mail pod adres: biuro@akademiawellbeing.pl
- f) W przypadku, gdy Kupujący nie będzie uczestniczyć w umówionym terminie indywidualnej sesji coachingowej i nie odwoła jej odpowiednio wcześniej, wówczas jest zobowiązany uiścić opłatę w wysokości 150zł na rachunek bankowy Akademii Wellbeing.
- Akademia Wellbeing przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
- Wskazane przez Kupującego w procesie rejestracji dane są przetwarzane w celach związanych ze świadczeniem usługi Kursu, w tym również w celu przesyłania wiadomości na wskazany adres e-mail będący podstawowym kanałem komunikacji między Akademią Wellbeing a Kupującym. Podanie przez Kupującego danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do świadczenia usług przez Akademię Wellbeing.
7. Odstąpienie Konsumenta od umowy
- Konsument, który zawarł z Akademią Wellbeing umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, pod warunkiem, że w systemie Platformy Kursów nie zostało odnotowane rozpoczęcie Kursu.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Akademia Wellbeing zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Akademia Wellbeing została poinformowana o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
8. Odpowiedzialność za wady
- Akademia Wellbeing ma obowiązek dostarczyć Kupującemu Kurs wolny od wad.
- Akademia Wellbeing jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli Kurs ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę Kursu, powinien poinformować o tym Akademię Wellbeing, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Kupujący może kontaktować się ze Akademia Wellbeing, wysyłając wiadomość
e-mail na adres: biuro@akademiawellbeing.pl - Akademia Wellbeing ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji
w ciągu 14 dni roboczych od dnia doręczenia mu reklamacji.
9. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Akademia Wellbeing wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez Strony.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
10.Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od dnia: 16.07.2020.
- Akademia Wellbeing dopuszcza możliwość zmiany niniejszych warunków w przypadku dostosowywania ich treści do zmieniających się przepisów prawa oraz w związku z wdrażaniem nowych funkcjonalności i usług. O zmianach w Regulaminie Kupujący zostanie poinformowany na stronie www.kursy.akademiawellbeing.pl
- Kupujący zobowiązany jest zapoznać się z nowym regulaminem i może odmówić jego akceptacji w ciągu 14 dni od daty jego publikacji.
- Odmowa akceptacji zmian Regulaminu jest równoznaczna z wyrejestrowaniem się z serwisu z zastrzeżeniem, że Kupujący uczestniczy w rozpoczętych przed rozwiązaniem Umowy sprzedaży transakcjach na zasadach Regulaminu obowiązującego w dacie ich rozpoczęcia.
- Akademia Wellbeing może zmienić regulamin w każdym czasie.
Dbamy o Twoją prywatność zarówno wtedy, gdy odwiedzasz naszą stronę internetową, rejestrujesz się do Portalu warsztatów online i korzystasz z usług, jak również gdy kontaktujesz się z nami telefonicznie lub mailowo, zapisujesz się na newsletter czy odwiedzasz nasze kanały w mediach społecznościowych. Działamy zgodnie z literą prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym „RODO”).
W niniejszym dokumencie chcemy przedstawić Ci najistotniejsze informacje o przetwarzaniu danych osobowych. Dla uproszczenia zestawiliśmy je w formie pytań i odpowiedzi. Wszystko po to, abyś dowiedział się w jakim celu, na jakiej podstawie i jak długo przetwarzamy Twoje dane oraz kto ma do nich dostęp oraz jakie przysługują Ci prawa.